Будь ласка, подивіться нижче відповіді на часті питання. Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, напишіть в нашу службу підтримки за адресою support@anketka.com
-
Участь у проекті Думки
-
Чому мені варто брати участь у проекті Думки?
По-перше, в нашому проекті Ви зможете заробити гроші і цінні призи, висловлюючи власну думку.
По-друге, проект Думки – це унікальна можливість взяти участь у розробці нових продуктів і послуг провідних світових виробників. Приєднуючись до нашого проекту, Ви стаєте учасником найбільшої міжнародної мережевої спільноти споживачів і можете брати участь в онлайн-опитуваннях від таких компаній, як Кока-Кола, Майкрософт або Форд Моторс.
По-третє, брати участь у опитуваннях цікаво. Ви завжди будете тримати руку на пульсі нових тенденцій величезного світу товарів і послуг. Наприклад, Ви першим дізнаєтесь, який тариф планує ввести Ваш мобільний оператор, яка рекламна кампанія буде у Вашого улюбленого пива або які нові моделі автомобілів відомих марок незабаром з’являться в салонах.
По-четверте, Ви можете витрачати зароблені кошти на благодійність і робити посильний внесок у допомогу дітям, безпритульним тваринам або тваринам, які зникають. Все, що для цього потрібно – брати участь у опитуваннях і відкрито виражати власну думку.
По-п’яте, участь у проекті абсолютно безпечна. Ваші особисті дані НІКОЛИ не будуть передані або продані третім особам без Вашої згоди. Ми беремо на себе зобов’язання не використовувати Вашу контактну інформацію для розсилання СПАМу або рекламних повідомлень
-
Хто може брати участь у проекті Думки?
Основна частка опитувань, які проводяться нашою компанією, припадає на Росію, Україну, Казахстан, Білорусь, Вірменію, країни Балтії та колишнього СРСР. Якщо Ви проживаєте в будь-якій іншій країні, Ваші шанси на участь у опитуваннях будуть мінімальними, тому ми не рекомендуємо Вам реєструватися.#
У нашому проекті можуть брати участь всі люди, які досягли віку 12 років. Якщо вам менше 14 років, то для вашої участі в проекті необхідна згода одного з Ваших батьків. При реєстрації в проекті ми попросимо Вас вказати його адресу електронної пошти, щоб він зміг підтвердити свою згоду.
-
Як проект Думки використовує зібрану інформацію?
Нашою метою є збір статистичної інформації (наприклад, жінки частіше користуються мобільним інтернетом зі смартфонів, а чоловіки-з планшетів). Наші клієнти мають доступ тільки до ваших відповідей на анкетні питання. Ваші особисті дані не можуть бути передані третім особам без вашої згоди. Ознайомитися з більш детальною інформацією Ви можете в Політиці конфіденційності
-
Як зареєструватися в проекті Думки?
Будь ласка, перейдіть за цим посиланням щоб зареєструватися в нашому проекті. Реєстрація займе не більше трьох хвилин.
-
Як я буду отримувати запрошення до опитувань?
Ми будемо висилати вам запрошення до опитувань на адресу електронної пошти, яку Ви вказали при реєстрації в нашому проекті. Також Ви можете підписатися на пуш-повідомлення від нашого сайту, для цього зайдіть в свій Особистий кабінет і натисніть на дзвіночок в лівому нижньому кутку.
-
Як зробити мою участь у проекті Думки максимально ефективною?
Існує кілька простих правил:
Заповніть Вашу профільну анкету. Грунтуючись на цій інформації, ми будемо надсилати Вам запрошення до опитувань, які будуть цікаві саме Вам.
Оновлюйте профільну анкету. Ми просимо оновлювати блоки профільної анкети раз на півроку або раз на рік (в залежності від конкретного блоку). Коли приходить час оновити профільний блок, він з'являється у Вашому особистому кабінеті і показується на останніх сторінках опитувань.
Заповнюйте опитування уважно і вдумливо, давайте чесні відповіді. Ми дуже уважно стежимо за якістю відповідей, оскільки результати опитувань використовуються найбільшими світовими виробниками для прийняття стратегічних рішень.
Підпишіться на пуш-повідомлення від проекту, щоб максимально швидко дізнаватися про нові запрошення до опитувань. Для цього зайдіть в свій Особистий кабінет і натисніть на дзвіночок в лівому нижньому кутку.
-
Як часто мені приходитимуть запрошення до участі в опитуваннях?
Частота вашого запрошення до опитувань може бути дуже різною. Те, які люди будуть запрошені до опитування, залежить від його тематики. Наприклад, до опитувань по автомобілях запрошуються власники автомобілів, по кормах для тварин-ті, у кого вдома є домашні тварини. Щомісяця ми проводимо кілька сотень опитувань, і напевно запрошення до якихось з них ми направимо саме Вам! Якщо протягом якогось часу Вам не приходять запрошення, будь ласка, не переживайте – напевно незабаром у нас з'явиться опитування, до участі в якому ми зможемо запросити Вас! Також Ви можете написати нам, щоб служба підтримки перевірила Ваш аккаунт.
-
Як ви контролюєте якість заповнення анкет?
Людей, які неякісно заповнюють анкети, абсолютна меншість, і ми активно з ними боремося. Ми порівнюємо відповіді на запитання реєстраційної анкети та інших опитувань, контролюємо змістовність відповідей на опитування і їх логічність. Якщо ми помічаємо, що учасник проекту відповідає на питання неякісно, ми направляємо йому попередження. Якщо якість його відповідей не поліпшується, ми припиняємо його участь у проекті.
-
Чому в кожній анкеті мені заново задаються питання про стать, вік і місце проживання, Я ж вже відповідав (а) на ці питання під час реєстрації?
Зазвичай за підсумками кожного опитування потрібно набрати певну кількість учасників, що живуть в кожному місті. У нас є квоти на людей певної статі, віку і місця проживання. Наприклад, нам потрібно зібрати відповіді 200 жінок з Житомира у віці 18-35 років і 150 анкет чоловіків у віці 36-45 років. Щоб кількість людей в групі контролювалося автоматично, ми повинні ще раз поставити ці питання в анкеті. Ми сподіваємося, що Ви поставитеся до цього з розумінням.
-
-
Винагорода за участь у проекті Думки
-
Скільки я буду отримувати за заповнення одного опитування?
Ви отримуєте на свій рахунок в проекті суму, зазначену в запрошенні до опитування. В середньому це від 40 до 100 балів за заповнення повної анкети і 5 балів за заповнення короткою.
-
Я забув(а) вибрати винагороду після проходження опитування. Що я отримаю?
Якщо після проходження опитування Ви закрили сторінку, не вибравши свою винагороду, Ви автоматично отримаєте Гроші.
-
Як часто оновлюється інформація про накопичені на моєму рахунку кошти?
Якщо в запрошенні не зазначено інше, винагорода за участь у опитуваннях нараховується одразу після заповнення анкети. Стежити за балансом Ви можете в своєму Особистому кабінеті. У рідкісних випадках буває, що після проходження опитування учасник не перенаправили на сторінку, де відбувається нарахування винагороди. У таких випадках ми нараховуємо винагороду вручну після закінчення проведення опитування.
-
Як я можу перевести в готівку накопичену винагороду?
Щоб отримати винагороду, натисніть на кнопку Перевести в готівку в своєму Особистому кабінеті. Якщо ви живете в Україні, ви можете отримати гроші на банківську карту. Щоб перевести в готівку винагороду, необхідно накопичити на рахунку 1000 балів. Після цього на Вашу банківську карту буде зараховано 300 гривень
-
Як я можу направити кошти на благодійність?
Нам дуже приємно, що Ви хочете направити кошти на благодійність. Немає нічого простішого! Увійдіть до свого персонального рахунку, потім - у меню «Перевести у готівку». Щойно Ви накопичите на рахунку 1000 балів, Ви зможете направити цю суму в одну із благодійних організацій, з якими ми співпрацюємо. Список партнерських організацій Ви можете знайти в розділі «Благодійність». Просто оберіть благодійну організацію, до якої Ви б хотіли направити гроші і натисніть кнопку «Відправити запит». Якщо Ви пожертвуєте 1000 балів, ми відправимо на рахунок організації суму 300 гривень.
-
-
Вирішення проблем за участю в проекті Думки
-
У мене не виходить зареєструватися в проекті Думки
Якщо під час реєстрації система видала помилку, спробуйте зареєструватися ще раз, скориставшись іншим браузером (наприклад, Google Chrome, Yandex Browser, Mozilla Firefox).
-
Після реєстрації Я не отримав (а) лист з посиланням для підтвердження моєї участі
Повідомлення з підтвердженням реєстрації відправляються автоматично. Але буває так, що вони потрапляють в Спам або просто не доходять. Якщо Ви раптом не отримали лист з активаційний посиланням, натисніть сюди і введіть e-mail, вказана Вами при реєстрації, ми надішлемо Вам посилання повторно.
-
Я не можу увійти в свій Особистий кабінет
Будь ласка, переконайтеся, що Ви вводите саме ту адресу пошти, який Ви використовували при реєстрації в проекті (наприклад, vasya.pupkin@gmail.com і vasyapupkin@gmail.com сприймаються як різні адреси).
Якщо Ви забули свій пароль, натисніть тут, введіть свій e-mail і натисніть кнопку «Відновити». На вашу пошту прийде Автоматичний лист з посиланням для відновлення пароля. Перейдіть по цьому посиланню. Після цього Вам прийде другий лист, в якому буде вказано ваш новий пароль. Якщо листи довго немає, перевірте папку СПАМ Вашої пошти.
Якщо Ви впевнені в тому, що правильно ввели логін і пароль, але увійти в особистий кабінет все одно не вдається, скористайтеся іншим браузером, а якщо це не допомагає, поставте налаштування безпеки «середня» або «середньо-висока». Крім того, перевірте, щоб JavaScript був включений.
Якщо нічого не допомагає, Ви можете написати нам, щоб служба підтримки допомогла відновити доступ до Вашого аккаунту.
-
Я заходжу на анкету за посиланням і бачу, що опитування закрите. Чому так відбувається?
Для кожного опитування є заздалегідь установлена кількість учасників. Щойно набирається потрібна кількість заповнених анкет, опитування закривається. Інакше кажучи, більше шансів на участь має той, хто раніше зайшов на сторінку з опитуванням. Ми рекомендуємо Вам заповнювати анкети відразу після отримання запрошення до опитування.
-
Посилання на опитування не відкривається. Що мені робити?
Будь ласка, спробуйте перейти по посиланню ще раз через деякий час з іншого місця або скориставшись іншим браузером. Якщо проблема не вирішиться, будь ласка, пишіть нам.
-
Я заповнював(ла) анкету, але вона зависла, і я не можу продовжити заповнення. Що робити?
Будь ласка, спробуйте закрити сторінку з анкетою і відкрити її заново. У більшості випадків Ви будете повернуті до того питання, на якому зупинилися.
-
Я заповнював(а) опитування, і несподівано на екрані з'явився напис англійською мовою/сірий екран/система видала помилку. Що мені робити?
Можливо, виник збій під час проходження опитування. Будь ласка, спробуйте перейти за посиланням ще раз, скориставшись іншим браузером. Якщо це не допоможе, напишіть нам, щоб ми розібралися у виниклій ситуації.
-
Я випадково натиснув(ла) не той варіант відповіді. Чи можу я пройти опитування ще раз?
На жаль, повернутися назад під час заповнення опитування не можна. Будь ласка, наступного разу будьте уважнішими.
-
Я почав(ла) заповнювати анкету, але у мене відключився Інтернет / електрика. Чи можу я продовжити участь у опитуванні?
Будь ласка, спробуйте перейти за посиланням ще раз. У більшості випадків Ви зможете продовжити заповнення з того місця, на якому зупинилися.
-
Я пройшов за посиланням, але система видала повідомлення «Введіть код доступу: номер рахунку та пароль». Як я можу розпочати заповнення анкети?
Подібне повідомлення є помилкою системи. Будь ласка, пишіть нам, і ми вирішимо цю проблему.
-
Я пройшов опитування, але мій рахунок не поповнився. Що робити?
У більшості випадків бали зараховуються на рахунок автоматично після закінчення опитування. Якщо цього не сталося, це означає, що Ви пройшли опитування не повністю або ж це опитування відноситься до числа виключень, і винагороду за участь в ньому нараховується по закінченні всього дослідження.
-
Я заповнював(а) опитування дуже довго, але у мене висвітилося повідомлення, що я заповнив(а) коротку версію анкету. Чому це сталося?
Буває так, що в анкеті довга відбіркова частина. Якщо в відбірній частини більше 15 питань, то після закінчення всього дослідження ми донараховуємо винагороду учасникам, які заповнили 15 і більше питань і отримали винагороду за коротку версію. У рідкісних випадках така ситуація може виникати через помилку в програмуванні опитування. Якщо Ви потрапили в таку ситуацію, будь ласка, повідомте нам про це.
-
Мені прийшов спам
Проект Думки ніколи не займається розсилкою спаму і жорстко припиняє всі спроби розсилки спаму від нашого імені. Якщо Ви раптом отримали такий лист, будь ласка, надішліть його нам на адресу support@anketka.com, ми розберемося в ситуації і приймемо відповідні заходи.
-
-
Зміна інформації про себе і припинення участь у проекті
-
Як змінити пароль?
Щоб змінити пароль, увійдіть в свій Особистий кабінет, перейдіть в розділ Налаштування і виберіть пункт Змінити пароль.
-
Як зробити, щоб запрошення приходили на іншу адресу електронної пошти?
Будь ласка, увійдіть в свій Особистий кабінет, перейдіть в розділ Налаштування і виберіть пункт Змінити e-mail.
-
Як я можу змінити свою реєстраційну інформацію?
Будь ласка, увійдіть в свій Особистий кабінет, перейдіть в розділ Налаштування і виберіть пункт Змінити дані.
-
Як я можу припинити участь у проекті Думки
Якщо Ви хочете припинити участь в нашому проекті, зайдіть в розділ Налаштування в своєму Особистому кабінеті і виберіть пункт Припинити участь у проекті. Ми високо цінуємо Вашу участь у проекті і сподіваємося, що Ви передумаєте і через деякий час знову зареєструєтесь у нас.
-
-
Партнерська та реферальна програма проекту Думки
-
Чи можу я запросити своїх друзів зареєструватися в проекті Думки?
Так, звичайно! Для цього зайдіть в свій Особистий кабінет. Там вказана ваша реферальная посилання. Додайте її у себе в соціальних мережах, на сайті або розішліть друзям. За кожного друга, який зареєструється за вашим посиланням і підтвердить свою участь, вам буде нараховано по 15 балів на рахунок у проекті. Зверніть увагу: нарахування винагороди відбувається не автоматично, а щотижня після перевірки реєстрацій.
-
Чи є на Вашому сайті партнерська програма?
Так, у нас є партнерська програма. Якщо у Вас є можливість залучати на наш сайт масовий трафік (не менше 100 реєстрацій на місяць), то ця програма для Вас. Будь ласка, напишіть нам за адресою support@anketka.com, і ми надішлемо Вам умови партнерської програми.
-